Når du har valgt en iMOW® robotgressklipper, kan du lene deg tilbake og slappe av. Den autoriserte forhandleren kan tilby deg omfattende service på robotgressklipperen, hjelpe deg med monteringen og svare på alle spørsmål du måtte ha om iMOW®. Du kan stole på alle ekspertrådene du får om robotgressklipperen.
Ingen kjenner iMOW® robotgressklipper bedre enn en autorisert STIHL-forhandler. Alle STIHL-forhandlere gjennomfører regelmessig opplæring. Det sikrer at du får personlige råd av høyeste kvalitet. Hvis du ønsker det, kan du få robotgressklipperen montert, reparert og vedlikeholdt av en av fagforhandlerne våre. Du kan også få tips og triks fra en autorisert forhandler om sikker og riktig bruk av robotgressklipperen, slik at du kan nyte godt av STIHL iMOW®-tjenesten.
Bare overlat monteringen til forhandleren din:
Når du får hjelp av en kvalifisert forhandler, er du og iMOW®-klipperen din i de beste hender. I tillegg til å montere iMOW® kan den autoriserte forhandleren tilby andre tjenester på forespørsel:
Forhandleren kan utføre årlig vedlikehold og inspeksjon av iMOW®-klipperen din. Han eller hun kan også kontrollere funksjonene til iMOW®-klipperen og installere den nyeste programvaren på maskinen.
iMOW®-klipperen trenger regelmessig rengjøring, og forhandleren din vil gjerne hjelpe deg med det. Prosedyren innebærer profesjonell rengjøring og inspeksjon av huset, klippeenheten og ladekontaktene. Har du ikke et egnet sted å oppbevare robotgressklipperen for vinteren? Da kan du bruke iMOW®-tjenesten og få gressklipperen lagret hos STIHL-forhandleren din. Så vil forhandleren ta seg av de nødvendige forberedelsene og sørge for at dokkingstasjonen blir klargjort for vinteren.
Bladet på en iMOW® robotgressklipper må skiftes ut med jevne mellomrom. Dette kan den registrerte forhandleren din ta seg av på forespørsel. Den kvalifiserte forhandleren vil sjekke kniven for slitasje og skader, og hvis det trengs en ny kniv, vil han eller hun montere en ny i robotgressklipperen.